marți, 19 noiembrie 2013

      Am decis sa fac acest blog in speranta ca voi ajunge cu postările mele fix la sufletul celor care se confrunta cu problema kilogramelor in plus. In special femeile, fetele care de multe ori ajung sa se desconsidere singure singurele....Cum sa se uite "x" la mine, ca sunt gras/grasa....Nu imi gasesc haine....M-am saturat sa faca colegii misto de mine...O sa incerc si dieta aia...Mi-e rusine sa merg la piscina.....sunt doar cateva din problemele existentiale ale acestor persoane. Oameni buni sunteti frumosi cu totii !!!! Societatea este principala raspunzatoare pentru toate complexele voastre. Am cunoscut o gramada de oameni GRASI atat de draguti si plini de viata, care rad cu pofta si transmit o energie pozitiva in jurul lor, incat nu pot spune decat atat DE VOI DEPINDE CUM VA PERCEPE LUMEA ....Ceea ce transmiteti voi este ceea ce primiti in schimb. Atat kilogramele cat si atitudinea, daruirea, inteligenta si frumusetea sufleteasca sunt ale voastre. E alegerea voastra ce lasati sa iasa in evidenta atunci cand interactionati cu ceilalti. Cat despre haine...le gasim noi ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu